October 1, 2012

BB-voiteet?

Tuossa bussissa mietin, että pitäisikö hankkia se bb-voide. Oon aamuisin (herään 5:45) sen verran laiska ettei aina jaksa laittaa kaikkia kolmea; kosteusvoidetta, meikkivoidetta ja puuteria niin olisko joku bb-voide oikeesti niin ihmetuote, että se korvais kaikki kolme? Sit tuleeki semmonen ongelma, että mikä niistä monesta bb-voidemerkistä kannattaa ostaa.. Monista merkeistä oon lukenu hyvää - mutta myös huonoa. Mulla on siis pintakuiva sekaiho tai se on oikeestaan tän koulun aikana kylläkin parantunut sen verran, että se ei oo enää niin kuiva eikä se rasvoitu niin helposti T-alueelta. Ja näppyjä on jonkun verran sillon tällön elikkä Garnierin voide ei välttämättä ole paras vaihtoehto, jos se pitää paikkaansa mitä oon lukenu, että se sopii melko virheettömälle iholle, koska se ei peitä näppyjä täysin. Ja koska Garnier saattaa jättää kiiltelevämmän pinnan, sen päälle pitäisi kuitenkin laittaa puuteria niin se ei välttämättä sovi kiireiseen elämäntapaani. L'oréalin voiteesta taas olen kuullut, että se jättää puuterisemman pinnan, mikä kuulostaa hyvältä. Opiskelijana mun pitää ottaa huomioon myös hinta eli esim. jotku Dr. Schrammekit ja Diorit saan unohtaa heti :D Sävynkin pitäis olla oikea.. Harmikseni oon lukenu, että monien merkkien vaaleimmatkin sävyt on kalpealle suomalaiselle liian tummia :( Kai on parasta mennä suoraan kauppaan tutkailemaan näitä (yli?)arvostettuja voiteita :) Mutta laittakaa kommenttia, jos teillä on jotain ideaa, sanottavaa tai kokemusta bb-voiteista! :)

-Essi

2 comments:

  1. Anonymous1/10/12 10:25

    kannattaa kokeilla maybellinen dream fresh bb voidetta! omasta mielestä paras kaikista mitä oon kokeillu, oon tosi kalpee ja muut sävyt on ollu aivan liian tummia. Tossa on täydellinen sävy (se vaalein) ja on muutenkin mukavan tuntunen iholla eikä liian paksua kuten garnier :) loisto tuote suosittelen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos suosittelusta! Täytyykin pistää muistiin :) Jotain Maybellinestä oonki kuullu et sekin on aika jees :)

      Delete

Thanks for your comment! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...