March 9, 2013

Markus♥

1. Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun?
About 3 kk
2. Kuka pyysi ketä ulos?
Ei oikeastaan kukaan ketään :D
3. Kuinka vanhoja olette?
20 ja 21
4. Kumman sisaruksia näette enemmän?
Minun
5. Onko teillä yhteisiä lapsia?
Ei
6. Entä lemmikkejä?
Ei
7. Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana? 
Hmm, varmaan pitkään erossa oleminen
8. Kävittekö samaa koulua?
Ei
9. Kumpi on älykkäämpi?
Riippuu asiasta, mutta yleensä Markus on
10. Kumpi on herkempi?
Minä
11. Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona?
Amarillossa
12. Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?
Tallinna, Viro
13. Kummalla on hullummat eksät?
Minulla
14. Kummalla on pahempi temperamentti?
Minulla
15. Kumpi on sosiaalisempi?
Minä
16. Kumpi on siisteysintoilija?
Varmaan minä
17. Kumpi on itsepäisempi?
Minä
18. Kumpi vie suuremman osan sängystä? 
Meillä on niin iso sänky että tilaa on runsaasti molemmille :D
19. Kumpi herää aikaisemmin?
Arkisin minä, viikonloppuisin Markus
20. Missä ensimmäiset treffinne olivat?
Ei olla koskaan käyty oikeilla treffeillä :)
21. Kummalla on suurempi perhe?
Minulla
22. Saatko usein kukkia? 
En :D
23. Kumpi on mustasukkaisempi?
Minä
24. Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?
Molemmat ihan jees :)



-Essi

2 comments:

Thanks for your comment! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...