June 9, 2013

Minua kiinnostaa..

Erilaiset teelajikkeet ja -maut
Tää on aika epänormaalia mulle, koska oon aina pitäny teetä jotenki mauttomana ja valjuna ja juonu vaan kahvia. Nykyään rakastan kokeilla erilaisia teemakuja ja oon huomannu et kaikki teet maistuu oikeesti erilaiselta :D Hassua, että juon nykyään melkein enemmän teetä kuin kahvia! Tällä hetkellä suosikkini on Twiningsin vaniljatee 
Korujen tekeminen itse
Innostus lähti PAMin Anne Kankaanpään vetämältä askartelukurssilta, jossa tehtiin itse koruja: sormuksia, rannekoruja, korvakoruja ja rintapinssejä. Oli sen verran kiehtovaa, että hommasin itelleni pihdit, korun osia ja helmiä ja oon nyt tehny paljon rannekoruja ja korviksia :)
Näkyvä juurikasvu
Oon tässä jo jonku aikaa miettiny miten muuttaisin hiuksiani mut päädyin siihen, etten nyt ainakaan heti yhtään mitenkään, koska tää juurikasvu näyttää kivalta. "Tahallaan" värjätytkin on tosi nättejä! Sit vasta kun tää juurikasvu on häiritsevän pitkällä niin värjään :)
Mahtava mesta! Tutustuin aikoinaan tähän liikkeeseen Tampereella, mutta niitä on monta ympäri Suomea. Kyseisestä paikasta saa vaikka mitä herkkuja (luomu-, kasvis- ja erikoisruokavaliotuotteita) irtotuotteina. Suosittelen banaanilastuja, kookospaloja sekä suklaakuorrutettuja auringonkukansiemeniä! :)
Pyöräily
Se mahtava tunne kun tulee kotiin 15 km pyörälenkiltä! Oon aina tykänny pyöräilystä enemmän kuin kävelystä/hölkästä, koska kunto kestää siinä paremmin. Talven lenkkeilin, mut odotin niin paljon et lumet lähtee ja pääsee taas pyöräilee kunnolla!


-Essi

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...