Wednesday, August 7, 2013

Muutoksia ja uudistuksia

Oon muutellu blogin ulkoasua aika moneenkin kertaan näiden kolmen vuoden aikana, mutta tämä uusi saa nyt kelvata :) Vihdoinkin sain kunnon bannerin, koska pelkkä otsikko on ollut aika tylsä.. Taustateemasta en kuitenkaan luovu, se on huippulöytö ღ Fonttejakin olen muutellut ja vihdoin miellyttää omaakin silmää. Oon myös tässä parin viikon aikan lisännyt muutaman uuden sivun, mistä olen jo haaveillut varmaan puol vuotta, mutta en oo saanu aikaiseksi. Sivulta HOME löydät blogin postauksineen. Sivulta ABOUT ME voit lukea musta vähän enemmän, sivulta RECIPES löydät linkkejä resepteihini ja viimeisellä CONTACT-sivullla voit ottaa muhun yhteyttä, jos siltä tuntuu :) Jos ulkoasu ei jotakin miellytä, älä vaivaudu valittamaan, mun blogi tämä on, mutta jos tykkäät niin kerro ihmeessä! :3

Kuningasidea - Oma pää
 
Nauttikaahan uudistuksista!
Essi

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! ♥