Friday, May 23, 2014

PÄRNU 10.-12.5.14, osa 3

Viimeistä viedään! Steffanissa syömisen jälkeen kävelimme takaisin hotellille ja otimme vaan rennosti :) Illalla emme tehneet mitää erikoista, selailimme matkalla otettuja kuvia, katselimme telkkua ja kävimme vierailemassa perheeni huoneessa.
 Näkymää Tervise Paradiis -hotellin 8. kerroksesta.
 Ylimpänä näkyy Pärnun lippu :)
 Hotellimme iltavalaistuksessa.
Ostos Karussellin Comarketista, nam!
Maanantai-aamuna heräilimme kahdeksan jälkeen, kuvassa aamupala :) Pakkailimme rauhassa laukut ja huone piti luovuttaa puoli kahteentoista mennessä, jonka jälkeen lähdimme ajelemaan takaisin Tallinnaa kohti.
Bussimatkalla napattu kuva ja alla bussievästä :)
Saavuimme Tallinnaan noin 13:30 ja koska laivamme M/S Superstar lähtisi vasta kolmen tunnin kuluttua, oli siinä välissä hyvää aikaa shoppailla ja kierrellä tutussa Tallinnassa. Bussi vei halukkaat SadaMarketille ja loput Norde Centrumin liepeille. Itse menimme Norde Centrumiin. Ensin kävimme kivassa Koduekstra-nimisessä kodintarvike-  ja sisustusliikkeessä, josta löysin mm. söpöt tennarit :) Sen jälkeen kävimme hakemassa lounassalaatit Rimistä. Siellä itsekoottavan salaatin hinta on 1e/100g. Kiertelimme vielä muutaman liikkeen sekä Lootsi-keskuksen, jonka jälkeen suuntasimme D-terminaaliin. Laiva lähti kohti Helsinkiä klo 16:30 :)
Kaksi yllä olevaa kuvaa Tallinnasta terminaalista kuvattuna :)
Perillä Helsingissä olimme noin 18:30, jonka jälkeen alkoi paluumatka Poriin. Kotona olimme yhdentoista jälkeen illalla. Reissu oli kokonaisuudessaan mahtava ja onnistunut! Matkan hintakaan ei päätä huimannut, 100e / jäsen :) PAMin reissuille on aina niin mukavaa osallistua, koska porukka on iloinen ja ryhmähenki posiitiivinen! Suosittelen muillekin Pärnua, varsinkin jos ette ole koskaan siellä käyneet. Aiomme Markuksen kanssa ehdottomasti mennä joskus uudestaan :)