Wednesday, February 12, 2014

Wellan hiusmallina 6.2.14

Olin viime torstaina mallina Wellan Trend Vision 2014 -hiusnäytöksessä Porin Puuvillassa :) Wella haki lehdessä malleja (mun piti joskus aikaisemminkin mennä, mutta se jäi) näytökseen ja koulutuksiin. Ajattelin että no, mennään näytökseen, mitäpä hävittävää mulla on :) Ja onneksi menin, päivä oli tosi kiva! Me kaikki mallit saatiin ilmaiseksi uudet upeat hiukset sekä lounas! Mulla värjättiin juurikasvun lisäksi koko pää +raitoja. Mulle tehtiin myös, olikohan se nyt sitten kiiltokäsittely tai mikä lie, mutta tyytyväinen olen :) Pituudesta lähti suurinpiirtein reilu 5 senttiä. Lisäksi mulle ja muutamalle muulle tehtiin näytöksessä lavalla kampaus. Kaikki tuotteet, joita sinä päivänä käytettiin olivat siis Wellan. Meille tehtiin myös meikit. Näytös oli suunnattu parturikampaajille ja muille hiusalan ammattilaisille. Näytöksen ideana oli esitellä kevään 2014 hiustrendejä eli mulla on nyt sitten trendihiukset ;)


Hiusterkuin Essi

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! ♥